Reappearance! by AdithetoS



reappearanceBetter view in black...! Όσοι γράφουν ανθελληνικά greeklish σχόλια, να τα χαίρονται… Αι ντοντ νόου δις μπάσταρντ λάνγκουιτς!!! :·) Και δεν είμαι Άγγλος, γράφε μου Ελληνικά!  http://ift.tt/13GIiB9 & http://ift.tt/SqnYkT via 500px http://ift.tt/1oFfUfO

No comments: